marți, 18 noiembrie 2008

m'am apucat sa fak o lista cu ce imi plase sa vad cat de multe pot sa adun:X

sa vedem ;x



I L.♥.V.E. ‹з :

#prietenii mei:x

#parintii mei:x

#plimbarile luuuungggi:X

#Mtv sOngs <3>

#Djurile:X:X:X:X

#pozele alb-negru

#baietzii lOgik:))

#viata mea stupida :X[ <3]>

#numele meu :D [Cristina:P]

#visele mele:X

#imaginatia mea :))

#textele de inchis gura:))

#cuvantul "TE IUBESC!"

#florile de camp:x

#lamaia >:):X:X

#sa visez[8->]

#sa iubesc si sha fiu iubita:x

#ploaia de vara :X hehe;))

#animalele ...mor dupa ele:X

#sa comenteZ[nu.poezii.la.romana.:)).]

#sa zambesc:) Non-stoooop!:X

#poeziile <3>

#sa dansez:X

#sa sarut:X:X:X

#chestiile vechi <3>

#bratsarile:X[mariiiiii]

#fluturashii:X

#inimioarele:X

#sa ies in oras:X

#sa privesc stelele 8->

#stelutsele:X[I`m a fwckinG star <3]:x>

#filmele:X

#glumele mele[fara sens=))]

#fulgii.de.nea:X

#muzica

#sa primesc multe smsuri:X

#bulinele:>:>

#dungile <3>

#sHoPPingul <3>

#laptOpul meeeu:x

#scrisorile:X

#messenger`u:X

#pozele mele:X

#felicitarile

#craciunu :X O adooour:X

#revu:X

#sa.editez.poze:X

# Filmele:If only si Diavolul se imbraca de la Prada

#fashionu:X

#sa cant :>

#sa fac poze:X

#natura <3>

# Clujul:X

# sa merg vara la bunici:X

# sa fiu copilaroasa:)):X

# sa am o groaza de prieteni:X

# VIPUrile mele [se stiu ei:X]

# revistele:x

#cartile din seria gossip girl& chick:D

# sa primesc cadouri:X # sa simt ca sunt speciala pt cineva # sa fac cadouri:X # primavara:X # martie in special:X [e ziua mea:X \:d/] # sa fiu in centrul atentiei:):X # culorile albastru,verde,mov si roz # cerceiile mari:X & lista continua:)):X I L.♥.V.E. ‹з : #prietenii mei:x #parintii mei:x #plimbarile luuuungggi:X #Mtv sOngs <3>:):X:X #sa visez[8->] #sa iubesc si sha fiu iubita:x #ploaia de vara :X hehe;)) #animalele ...mor dupa ele:X #sa comenteZ[nu.poezii.la.romana.:)).] #sa zambesc:) Non-stoooop!:X #poeziile <3> #stelutsele:X[I`m a fwckinG star <3]:x sens="))]">:> #dungile <3> #sa fac poze:X #natura <3>:):X:X #sa visez[8->] #sa iubesc si sha fiu iubita:x #ploaia de vara :X hehe;)) #animalele ...mor dupa ele:X #sa comenteZ[nu.poezii.la.romana.:)).] #sa zambesc:) Non-stoooop!:X #poeziile <3> #stelutsele:X[I`m a fwckinG star <3]:x sens="))]">:> #dungile <3> #sa fac poze:X #natura <3>:):X:X #sa visez[8->] #sa iubesc si sha fiu iubita:x #ploaia de vara :X hehe;)) #animalele ...mor dupa ele:X #sa comenteZ[nu.poezii.la.romana.:)).] #sa zambesc:) Non-stoooop!:X #poeziile <3> #stelutsele:X[I`m a fwckinG star <3]:x sens="))]">:> #dungile <3> #sa fac poze:X #natura <3>

Niciun comentariu: